Det går inte...

söndag 7 mars 2010 14:32 Upplagd av Camillas virkhörna
svarar jag när J. vill att jag ska virka Michael Jackson, det finns inget mönster på honom förstår du väl. Snälla mamma du kan ju söka på nätet säger J. Sagt och gjort jag sätter mig mycket skeptisk vid datorn för att söka efter mönster på en virkad Michael Jackson. Gissa om jag blev snopen när jag fick en träff. En tjej i Thailand hade precis ett sådant mönster som vi letade efter. Nu är han färdig och med lite god vilja ser man tydligt att det är
Michael Jackson från hans Bad Tour :-)


3 Response to "Det går inte..."

  1. Unknown Says:

    Den var rolig.

  2. anna-lena Says:

    Fortfarande stum av beundran. Funderar på vad jag ska beställa.....

  3. Sunna Says:

    Visst ser man vem det är, vilka fina saker du gör, kul att hitta hit

Skicka en kommentar