Ny layout

måndag 5 april 2010 15:39 Upplagd av Camillas virkhörna
Har ägnat en del av dagen åt att fixa en ny layout till bloggen. Otroligt så många olika varianter man hittar när man börjar leta på nätet. Eftersom jag är barnsligt förtjust i ugglor är det väl ingen överraskning att jag valde just ugglor som bakgrund =)

Har sytt en plånbok som matchar geishaväskan som jag visade på bloggen för ett tag sedan. Är inte riktigt nöjd, hade lite bråttom på slutet och då blir det ju aldrig riktigt bra. Tror att jag ska sy en till i ett annat tyg. Modellen är fin, hittade mönstret hos Quiltbiten.




5 Response to "Ny layout"

  1. Anonym Says:

    Va snygg din blogg blev med nya layouten! Gillar också din geishaplånbok och väska!

  2. Unknown Says:

    Så fint det blev med den nya looken! Plånboken är också jättefin. Hur kan du få till det så snyggt? jag är väl inte tillräckligt noggrann när jag syr.

  3. femfemman Says:

    Och jag som inte har gjort något åt min blogg på ett år poch två månader. JAg känner att min enkla layout är en bild av mej.... Men din blev fin... jag gillar färgen. Och så är jag lika full av beundran över ditt skapande som alltid..... Är din mamma lika kreativ eller var har du fått allt i från? Ha en bra lovvecka. Hoppas att vi får klart med hur vi ska jobba i höst nästa vecka... för nu vill jag snart veta.

  4. SUADDA Says:

    Vilken jättefin plånbok!
    Finns mycket annat fint på den här bloggen också!

  5. LadyNight Says:

    Vilken jättesöt plånbok! Måste ta mig en titt på väskan också minsann :)

Skicka en kommentar