Nya tyger, mer garn...

torsdag 1 juli 2010 19:12 Upplagd av Camillas virkhörna
På väg hem från stugan råkade vi passera Skroten i Kinna. Det gick ju bara inte att åka förbi utan att stanna. Hittade härliga tyger som jag snart ska sätta saxen i. Väl ute från Skroten fick vi syn på en annan affär där det fanns garn så det var bara att knalla in där också. Köpte några nystan av mitt favvogarn, vet inte vad jag ska ha det till men kunde inte motstå de härliga färgerna :)

Har virkat en ny filur. Den här gången blev det en kanin från Mia Bengtssons första bok, Virka amigurumi.

Måste nog hålla ett öga på honom. Hittade honom sittandes vid mina ynkliga nyuppkomna små morötter. En blivande morotstjuv månne?


4 Response to "Nya tyger, mer garn..."

  1. Anonym Says:

    Nytt garn är alltid roligt, även om inspirationen till vad det ska bli kommer senare. Härliga färger! Söt kanin också!

  2. femfemman Says:

    Vilken helt underbar kanin. En så´n skulle jag kunna tänka mig testa att göra .... Hoppas och tror att stugvistelsen varit solig, badvänlig och allmänt härlig. Ha ett fortsatt bra sommarlov. Nu är det "bara" sex veckor kvar...

  3. Fiff Says:

    Åhh, vakta morötterna noga! :-) O det e ju alltid kul med lite nytt!

  4. zαnуα ♥ Says:

    Härliga färger du hittade =D
    Var också på skroten häromdagen, och i den (i mitt tycke) ännu trevligare garnaffären i närheten. Där fick dom närapå släpa ut mig tillslut - hjälp vad mycket härliga garner det fanns där =D

Skicka en kommentar