Tillbaks till jobbet...

torsdag 12 augusti 2010 17:30 Upplagd av Camillas virkhörna
Hade gärna haft sommarlov ett tag till men det är kul att träffa alla igen. Nästa torsdag kommer barnen, det är mycket som ska hinnas med innan dess.

Hittade bilder på helt underbara ugglor =) hos Matawi´s Crea´s. Mailade henne och frågade om hon sålde mönstret men det gjorde hon inte... så jag knåpade ihop ett eget. Tycker nog att mina ugglor blev ganska söta också.


13 Response to "Tillbaks till jobbet..."

  1. Tigris Predikantan Says:

    De ser likadana ut alla 4 ... är den sista din? Fina.
    :)

  2. Camillas virkhörna Says:

    Ja, det är mina alla 4 =)

  3. Anonym Says:

    De är minst lika söta som originalet. Vad duktig du är!

  4. ellenkantarellen Says:

    De blev ju jättefina, det är något speciellt med ugglor!

  5. zαnуα ♥ Says:

    åh så söta! Håller med om att det är något speciellt med ugglor <3 =)

  6. Unknown Says:

    Kanonfina! Klok som en uggla är du. Ha en bra läsårsstart. Vi började också idag. Fast våra elever kommer inte förrän måndag 23:e.

  7. Fiff Says:

    De e jättefina! Söta ugglor :-)

  8. Anelma handarbetar Says:

    Jättesöta ugglor... klok som en Uggla.

  9. ÄNGLASTINA Says:

    Va fina dina ugglor blev.

  10. anna-lena Says:

    Superfina.... och det är kul... efter att ha virkat ett antal ( sju tror jag) bollar i några olika storlekar ... så fattar jag lite hur man gör när man får till de här figurerna. HA en bra helg!

  11. Tigris Predikantan Says:

    1- DU kanske kan ge mig tips i det jag efterfrågar i mitt sista inlägg 2- delar du med dig av mönstret på ugglorna (säljer t.ex?)?

  12. Tigris Predikantan Says:

    Jag tror att jag behöver koma till en riktig garnaffär också ... min lilla här hemma har knappt ngn variation och väldigt höga priser! Tack för tips!
    :)

  13. skapa och inreda Says:

    Så fina! Gillar ugglor :)
    Kram Annika

Skicka en kommentar