Kakbak

tisdag 28 september 2010 17:59 Upplagd av Camillas virkhörna
Känner att det är lite väl glest mellan inläggen nu. Hinner inte riktigt med att virka så mycket som jag skulle vilja ... tror kanske inte att min sambo håller med, han tycker nog att jag sitter i soffan hela tiden :)
Har blivit lite hembakat i alla fall, en burk med kakor som dotterns fritids ska få till sin affär.


Mönstret till rosen på tårtan har jag hittat hos Fröken Elsa.


Har ett lite större projekt på gång. Det tar tid för fingrarna orkar inte hålla på så lång stund åt gången. Bilder kommer när ... eller kanske bäst att skriva om jag blir klar ;).

3 Response to "Kakbak"

  1. Anonym Says:

    Härligt med en kakburk med dessa godingar!

  2. skapa och inreda Says:

    Så fina!
    Kramiz Annika

  3. Tigris Predikantan Says:

    Fint! ja, har märkt det där med fingrarna...
    Tack för ditt svar, jag är nämligen väääldigt nyfiken av mig! *ler*

Skicka en kommentar